To już prawie koniec roku, a sezon wakacyjny jest tuż za rogiem. Oznacza to, że firmy będą zatrudniać więcej pisarzy niż kiedykolwiek wcześniej. Teraz, jeśli jesteś właścicielem firmy i zatrudniasz pisarza, upewnij się, że on lub ona jest profesjonalny i ma umiejętności, aby napisać kopię, która będzie sprzedawać.
Jednak chcę zadać pytanie, dlaczego firmy nadal zatrudniają “fałszywych” copywriterów? Dlaczego nie zatrudniają prawdziwych? Dlaczego marnują swoje pieniądze na fałszywych pisarzy? Istnieje tak wiele powodów, które sprawią, że zadasz sobie to pytanie.
Mogą nie wiedzieć, co szukać
Jeśli firma jest nowa, to jest całkiem prawdopodobne, że nie wiedzą, co szukać. Mogą płacić pisarzowi dużo pieniędzy, ale jeśli chodzi o szukanie odpowiedniej osoby, nie wiedzą, czego szukać.
Może są w złej dziedzinie
Istnieje wiele firm tam, którzy zatrudniają pisarzy do pracy na kampanie marketingowe. Jednak mogą nie być świadomi różnicy między dobrym i złym pisarzem.
Na przykład, jeśli są w branży spożywczej, mogą myśleć, że zatrudnili wielkiego pisarza, ale jeśli on lub ona nie może napisać przekonujący nagłówek, a następnie produkt nie będzie sprzedawać.
Niewystarczająca ilość czasu
Właściciele firm są zajęci, a oni mogą nie mieć wystarczająco dużo czasu, aby szukać dobrego pisarza. Jeśli firma zatrudnia pisarza, on lub ona powinna być w stanie poświęcić trochę czasu na poszukiwanie najlepszego copywritera na rynku.
Wnioski:
To są główne powody, dla których firmy wciąż zatrudniają “fałszywych” copywriterów. Nie zatrudniają prawdziwych, ponieważ nie wiedzą, czego szukać lub nie mają wystarczająco dużo czasu.